Bloglovin'

För ett tag sen kom jag på att de inlägg som är över en vecka gamla och som inte är sparade försvinner på bloggkoll eller bloglovin' som det även heter. Det är jobbigt! Nu när jag har problem med mitt knä sitter jag inte alls mycket vid datorn och när jag gör det har jag så mycket annat att göra. Sen när jag vill läsa bloggar så går jag in på bloggkoll och så finns inte ens de äldsta inläggen kvar. Det betyder att jag missar en massa inlägg som jag vill läsa! Jag tycker att de borde spara inläggen i minst 2-3 veckor för om man är bortrest (eller skadad som jag är) så kan man inte läsa ikapp ordentligt eftersom man inteher någon koll på hur många inlägg som man har missat!

Dåligt av bloggkoll tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0