Bonde söker man

Glömde blogga om gårdagens stora nyhet!
I varenda tidning står det om vilka 8 som ska vara med i bonde söker fru och tro det eller ej men Thilde Höök ska vara med!
Sen så är det ju bara de 4 som får flest brev som de kommer följa en lite längre tid men jag är helt säker på att Thilde kommer få väldigt många brev för hon är hur snäll som helst och ser bra ut med.
Det kommer kännas konstigt att se Thilde på tv, haha.
Thilde har verkligen förmågan att dyka upp lite vart som helst. För inte så länge sen (ett år sen kanske?) träffade hon kungen och fick ett pris av honom. Hur coolt är inte det?

Nu kanske ni undrar vem Thilde är och hur jag känner henne.
Thilde har under flera år varit Sveriges största islandshästimportör (fast för ett litet tag se avsa hon sig den titeln! Kan man göra sånt?) och jag har varit på flera ridläger hos Thilde. 10 läger eller något sånt är det. Thildes läger är helt ennkelt bäst.

Nu får vi bara hoppas att Thilde hittar kärleken genom Bonde söker fru. Lycka till!


Kommentarer
Postat av: linnea

Thildes läger är skitbra :D fast jag ska inte på ngt i sommar :( Men du och lovisa ska va? :D

Postat av: thilde

Va fantastiskt glad jag blev över att läsa ditt blogginlägg. Hoppas ni alla håller tummarna för mig i sommar. Självklart kör vi på med ridläger som vanligt. De är ju sommarens höjdpunkt!

Stor kram från Hökebo!

2009-05-05 @ 18:18:53
URL: http://www.frostimport.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0