Fick sluta skolan innan 10

Idag skulle de flesta av killarna i klassen vara i allianshallen hela dagen och spela skol dm i innebandy.
Vi tyckte att de behövde lite stöd, någon som hejade på dem så under dagen försökte vi övertala alla lärare om att låta oss åka dit (vi har redan frågat flera gånger under veckan men inte fått några bra svar).
Vi hade läsning och spanska och sen efter det fick vi reda på att vi hade lyckats övertala musikläraren och NO/Matteläraren.
Näör engelskalektionen började övertalade vi Mari-Anne att vi skulle få åka och hon sa att bara vi fick för SOläraren och om mari anne fick ha kvar de tre som skulle göra muntliga nationella fick vi åka. Och vi lyckiades övertala SOläraren med!

Vi som inte kunde eller ville fick gå hem eftersom man inte kan ha lektioner när man bara är ett par personer (om jag hade varit tvungen att välja skola eller innebandy skulle jag såklart valt innebandy men jag är ju skadad så det skulle bli svårt för mig att ta mig dit). Jag ringde pappa från peters mobil (min mobil har något stört fel som gör att det varken går att ringa eller ta emot samtial. Som tur är funkar det att skicka sms, hade inte klarat mig utan det) och pappa ringde taxin.
Fick vänta rätt länge på taxin men det var rätt skönt att sitta där och vänta för det var soligt.

Var hemma ca kvart över 10!


gammal bild från när vi hade en egen innebandyturnering i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0