Framsteg med knät

Igår var jag hos sjukgymnasten.
Jag tränade riktigt bra och hon hittade hela tiden på nya övningar och tillslut klarade jag av att hålla sträckt uppe i luften!
Det låter ju som en helt självklar sak men jag har inte kunnat göra det sen operationen så ni kan väl fatta hur glad jag var?!
Jag är tvungen att trixa igång det lite men sen när jag väl håller upp benet kan jag göra det ett tag utan att tappa.
Får väldigt ont i knät när jag håller på och gör den där övningen men ändå, nu ska jag göra så mycket ända till det slutar göra ont. Och sen ska jag klara av att lyfta upp benet rakt utan att fuska lite i början. Och sen kommer muskeln bli bra och jag kommer kunna gå igen! Jag saknar att kunna gå och göra ala andra vanliga saker. Jag till och med saknar att träna! Jag som inte ens brukar tycka om att träna (fast ridning och dans och sånt är kul).
Jag saknar såklart ridningen också väldigt mycket och sjukgymnasten sa att jag säkert skulle vara helt bra till ridlägret i sommar. :D


Förresten så har jag jeansleggings på mig idag (det är mer som väldigt tunna jeans utan fickor. Leggings brukar ju vara rätt elastiska men de här är rätt så stela). Det går frammåt, jag har inte ens lindat knät så mycket som jag brukar utan jag har bara en tunn stödstrumpa över knät.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0