Hemma igen efter ett dygn på landet

Nu har jag nyss kommit hem. Har varit hos mina kusiner, de bor nästan mitt ute i en skog men det är rätt kul att vara där ändå. De har bra, inglasad uteplats där vi att typ hela kvällen. Mys. Och sen idag har vi suttit ute på framsidanoch solat.
Mycket tv-spelande har det blivit med eftersom mina kusiner är två killar och sen var ju min bror med. Alltså, jag och några tv-spelsnördar. Som tur är fanns ju de vuxna när jag tröttnade på tv-spel.

ingen dator har det blivit. Lite synd det men nu sitter jag ju här vid datorn igen. 
De hade inte "öppnat" sin pool de har heller men det var helt okej för mig eftersom jag inte skulle kunnat bada ändå. Om jag skulle lyckats komma i skulle jag aldrig komma ur (pga knät -.-) så det var nog bäst så som det var.

Och det här inlägget blev helt ointressant nu ser jag. Den som orkat läsa får en godis nästa gång vi ses :)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag läste!! ;D

2009-04-27 @ 21:45:53
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0