inget funkar -.-

Nu sitter jag här i mammas mörka rum. Taklampan är trasig så nust nu har jag en liten läslampa tänd i andra sidan av rummet Ser knappt tangenterna, därför kan det bli lite fel, förlåt för det i så fall.

Har fått igång spotify men efter jag tryckt igång en låt hakar allt upp sig så nu kan jag inte göra nåt utan bara lyssna. Eller nej, det verkar inte som om det blir en ny låt. Jobbigt, då måste jag stänga av det igen. Aja, ajg tror att jag ska sätta igång en webbradio istället. Så, nu är webbradion på.

Jag kan inte få upp msn heller. Har försökt trycka fram det flera gånger men det kommer inte upp! Verkar vara nått stört fel. Som tur är funkar alla vanliga internetsaker (msn och spotify är ju även det kopplat till internet men även installerade på datorn) .

Nej, nu ska jag göra lite roligare saker än att blogga.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Felicia :)

Sv: Marten heter det, så det så!

Å förästen ä värmländska snöggast, så dä så! :D

<3

2009-04-25 @ 00:30:06
URL: http://liiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0