långfredag igår

Igår var som sagt mormor och morfar här.
Jag fick ett påskägg med 50 kr, liet godis och en sverigelott.

När vi hade ätit skrapade jag och Oscar våra lotter och jag vann 25 kr. Sämsta vinsten men ändå bättre än inget. När vi hade skrapat klart tog morfar fram  trisslotter så alla fick varsin och så skrapade vi. Då vann jag 25 kronor igen och mormor vann också 25 kr. Hon gav lotten till Oscar bara för att han inte hade vunnit nåt och jag hade vunnit 2 gånger.

Men fattar ni; jag har aldrig tur men igår fick jag 2 st skraplotter och vann på båda!

Det kanske är för att jag haft tillräckligt mycket otur nu med knät och allt...


mina lotter


Förretsen, ni lyssnar väl på Jesus Christ Superstar nu va? Det gör jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0