Lovisadag

Idag har Lovisa varit här.
Eftersom jag inte orkar vara ute så mkt med mitt knä har vi mest suttit inne hela dagen.
Vi har bland annat sett på hela Björn Gustafsson dvdn. Björn Gustafsson är ju bara hur bra som helst!
Sen har vi även suttit ute på balkongen och solat och snackat, myst med min katt Hampus, spelat keyboard, sett början på Jesus Christ Superstar och snackat ännu mer.



För ca 40 min sen var Lovisa tvungen att sticka iväg till stationen för att åka hem till Stockholm igen. Efter ett tag ringde hon och sa att hon hade blivit avslängd från bussen för att busssmset inte hade funkat! Så honb stod vid södra mistelgatanoch visste inte avd hon skulle göra. Jag ringde mamma och mamma hade precis parkerat bilen här hemma så hon åkte iväg och hämteade upp Lovisa och släppte av henne sen på centralstationen. Min mamma är bra <3

Nu är Lovisa på sitt tåg och jag sitter här och nördar datorn lite.
Tack för en rolig dag Lovisa!

Nu ska jag läsa lite inlägg på bloggkoll innnan de försvinner. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0