påskafton

Idag är det påskafton.
Igår var mormor och morfar här och imorgon ska jag hem till farmor.
Skönt att jag inte gör något idag.

Jag såg nyss Jesus Christ Superstar på tv. Eller jag kollade inte så noga, jag hade tvn på medans jag gjorde andra saker men jag hörde ju lite i alla fall. Han som spelar Jesus i filmen passar ju inte alls som det. Mesjesus helt heltenkelt.
 
Om några minuter kommer Ola Salos svenska versin av JCS sändas i p2 pch p4. Det ska jag lyssna på. Ola Salo är säkert asbra som jesus (jag har inte sett musikalen men flera av mina kompisar har det så jag är helt säker på att han är bra som jesus).



Kommer inte lyssna klart på hela JCS för jag såg nyss i tvtidningen att Sandor slash Ida visas på femman 18.05. Jag har sett den filmen men jag är inte säker på om jag har sett den från början, det kankse bara är slutet jag sett (man har ingen koll på när filmerna börjar på canal+...).  Jag gillar boken så jag ska absolut se filmen.

Ska ni se Sandor Slash Ida, ska ni Lyssna på Jesus Christ superstar eller ska ni göra nåt hela annat?

Efter Sandor Slash Ida blir det Robinson. Nu när jag sett de första 3 avsnitten måste jag fortsätta se på det.

Kommentarer
Postat av: Kristin

jag kollade oxå på JCS, filmen. inte alls så bra tycker jag. jag vet inte, men JCS gör sig inte på film. Live eller bara lyssna är bäst.

puss<3

2009-04-13 @ 12:23:35
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/
Postat av: Marina

Jag lyssnade på JCS, även fast den är långt ifrån så bra som den 'riktiga' föreställningen. Sandor Slash Ida är inte så bra heller ^^

2009-04-15 @ 23:31:13
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0