sjukgymnastik

Hej!
Idag har jag varit hos sjukgymnasten. Jag klarade det utan att gråta, är nästan stolt över mig själv. Jag är så känslig för allt som gäller mitt knä ;) .
Det gick bra hos sjukgymnasten annars också. Jag fick tips på några nya övningar och hon mätte hor mycket jag nu kan böja benet och jag är nästan lite stolt över att jag har lyckats dubbla det sen dagen efter operationen. Nu kan jag böja benet 80 grader. Långt kvar tills det blir som det andra benet men ändå rätt bra tycker jag.
Jag fick även en ballong med mig från sjukgymnasten. Det är inte heller en liten vanlig ballong utan det är en stor partyballong! (Dock inte i närheten av NK-ballomngen i storlek.) Den här ballongen ska ajg använda för att träna upp några muskler i benet. Just nu vill inte min hjärna använda de musklerna så mycket eftersom det kan göra lite ont. Det gäller att lura hjärnan.


Den snygga NK-ballongen som jag tyvärr inte fick med på tåget hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0