spotify

Hej!
Nu var det ett tag sen jag skrev, satt inte vid datorn igår. Har inte hänt så mkt, jag har väl varit i skolan som vanligt.
Igår fick jag vänta jättelänge på taxin för mamma hade glömt brt att boka taxi hem åt mig och sen kunde de inte hämta mig förrän om 50 min. Efter 45 minuters väntan ute i kylan ringde jag till kristin för jag hade tråkigt. Kort samtal på 5 min men det var kul ändå. Lyssna noga nu: Hon erkännde att det var JAG som kom på det där "efter jill och mando kommer the ark"! Dessutom har Kristin världens sötaste dialekt och jag hade nästan glömt hur sött hon pratar. Och det läkigaste är ju att jag började prata som henne (fast inte lika sött) efter att jag bara hört henne säga typ en mening. Läskigt, haha.

Idag var det SO-prov. Sånt gillar vi inte.
Imorgon är det nationellt prov i matte. Sånt gillar vi inte heller men det är bättre än SO-prov.
Imorgon hardet förresten gått 4 veckor sen perationen. De sa att jag skulle kunna gå lite efter 4 veckor. Det kan jag inte. 

Och nu höll jag på att glöma det viktigaste (tur att jag skrev det i rubriken): Jag har skaffat Spotify! :D 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag erkännde ingenting! :O

hehe... ;)

2009-04-22 @ 18:09:01
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0