Torsdag - dagen

Gjorde mig snabbt klar i morse för att jag inte visste om taxin skulle komma tidigt idag med eller inte. Detta resulterade att jag satt i hallen med skorna på i en kvart och tittade ut genom fönstret, haha. Sen när ajg väl satt i taxin visade det sig att taxichaffisen inte riktigt visste vart min skola låg men han trodde att han hade en liten aning och han körde rätt.

Kom till skolan bara någon minut innan vi började.
Idag var min skoldag kort:
Läsning
Matte
NO
Lunch

Matte/No-lektionen blev dessutom förkortad med en halvtimme för vi skulle på studiebesök efter lunch men det åkte inte jag med på.
Direkt efter jag hade ätit kom mamma och vi åkte till sjukgymnasten. Där fick jag göra en massa övningar, både nya och gamla. Vi mätte även hur mycket jag kunde böja benet, nu är jag uppe i nittio grader. Det här går segt, bara 10 grader på en vecka.
Sjukgymnasten tyckte i alla fall att jag hade blivit lite bättre på övningarna och det var väl bra. Särskillt eftersom jag inte övat på alla utan bara gjort de lättaste...

Efter besöket hos sjukgymnasten så åkte vi hem till mamma. Hon åt lunch och jag åt lite sallad. Sen körde mamma mig hem till pappa och hon åkte tillbaka till jobbet.

Det första jag gjorde när jag kom tillbaka hit till storvreta var att äta en av mina starka värktabletter. Jag hade jätteont i knät efter sjukgymnastiken. Är det inte meningen att man ska bli bättre när man gör övningarna? Fast det är nog så att det gör ont och sen när man gör sakerna mer och mer kommer det gå bättre och bättre och man får ännu mindre ont.


Ett knä. Som ni kan se så sitter inte knästålen fast i något utav benen utan det ligger bara ovanpå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0