TV-kväll

Det blev en tv-kväll idag precis som de senaste dagarna (eftersom jag knappt kan göra nåt annat).

Det här såg jag på:
Sandor slash Ida
Robinson
The Weddingdate

Jag tror att alla som ser Sandor slash Ida blir lite småsur på Ida ett par tillfällen. Särskillt då när Sandor kommer till sthlm för att överraska Ida och hon är full och har rökt på och hennes kompisar är idioter. Sandor är mest bara guligt förvirrad hela filmen haha. Men jag gillar slutet, fast så är det väl med alla filmer som slutar bra (dvs nästan alla filmer).

Jag tycker att det var skönt att både Josefin och Mika lämnade Robinson. De gnällde för mycket. Nu ska blåa laget börja vinna igen. De är bäst. Det gula laget skryter ju bara hela tiden. Fast Jarmo är lite rolig.



The Weddingdate var ännu en bra tjejfilm (som slutade lyckliggt såklart. Sånt gillar vi). Den där killen (som jag nu har glömt namnet på) måste ha väldens konstigaste jobb. Och Jeffory var knäpp. Aja, orkar inte skriva mer om den. Se den om ni vill veta vad den handlar om.

Sen hade jag tänkt se lite på The Pianist men jag ångrade mig och satte mig vid datorn istället. Såg den filmen i skolan förra terminen och den är HEMSK! Men bra. Den är extra hemsk eftersom den är baserad på saker som verkligen hände. Usch, hemskt.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Svar: Wooh, jag kunde inte sagt det bättre själv!

2009-04-12 @ 13:09:25
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0