24 augusti

Slutade 16.30 idag, var inte hemma förrän 17.30. Helt sjukt! Då hade jag inte gjort något mer än att vara i skolan och hela dagen hade gått.

Dagens ämnen:
Biologi
Idrott
Fysik
Lunch
Matte
Historia

Ingen biologi för att biologiläraren är i fjällen. Skönt med sovmorgon!

På idrotten skulel vi inte vara ombytta men jag och de flesta av tjejerna var det ändå (hur skulle vi kunna veta?). Fick skriva lite saker på ett papper och så.

På fysiken pratade vi. Och ja, det avr väl allt vi gjorde. Fick en läxa att hitta på en riktigt bra fråga som har med fysik att göra. T.ex. "varför är himlen blå?". Alltså en fråga om nåt som är självklart egentligen. Sjuk läxa.

På matten jobbade vi. Man ska tydligen vara på s. 25 innan nästa mattelektion (onsdag) och jag tror inte att det avr någon som ens hann göra klart första sidan med uppgifter. Läxa!

På historien läste vi några papper vi fick och såg på en film. Har ingen aning om vad det var som stod på papprerna, historia är så sjukt tråkigt att jag glömmer bort allt direkt!


På bussen hem skulle även Anna med biten till stan. Trevligt, då hade jag någon att prata med den biten iallafall. Sen när jag kom till centralstationen kom både Daniel och Måna från min förra klass på bussen. Någon hållplats senare klev även Erik på. Kul att träffa dem igen, har inte träffat någon utav dem sen avslutningen. Saknar alla i 9e, vi var en bra klass. (Även om N1b egentligen är bättre så saknar man folket man gick med tidigare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0