Augusti

1 augusti idag.
Första dagen på sista sommarmånaden.
Augusti har de senaste två åren varit lite av en konsertmånad. Hoppas det blir så iår med!
Den här månaden kommer jag göra en av de största sakerna jag gjort i mitt liv. Jag ska börja gymnasiet. Ny klass utan att känna någon. Man får ju bara hoppas på att allt kommer gå bra, att jag valt rätt linje och så.

1a augusti är även Emmas födelsedag. Så GRATTIS EMMA!




Augusti, vilket fult ord det är egentligen. Låter inte rätt på nåt sätt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tackar!

2009-08-01 @ 20:05:16
Postat av: isabella

tack så mycket! Ja motoboy är fantastisk :) (fin blogg du har!)

2009-08-01 @ 22:09:21
URL: http://cleallyra.blogg.se/
Postat av: Felicia :)

Svar: Den blev asbra :D

Hahaha du är såååååhär duktig Malin (y)



och augusti är ett rätt skumt ord :P

2009-08-02 @ 23:36:37
URL: http://liiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0