Bio

Lovisa kunde inte komma hit idag.
Fan.

Aja, mamma ville gå på bio idag, Sommaren med Göran. Så nu skulle hon smsa runt till sina vänner om någon ville följa med så det blir antagligen så att jag går och ser den med mamma och hennes kompisar. Har hört att den filmen skulle vara rätt bra.
 
Egentligen skulle jag helst vilja se Broder Daniel Forever på bio. Den har kommit till Uppsala nu. Jag vill så gärna se den men jag vill inte gå på bio själv och det finns nog ingen här i Uppsala som vill se den med mig. Jag vill ju inte se den med någon som inte gillar BD...
Jag får väl vänta tills filmen går på tv i höst och sen köpa DVDn. Så får det bli. Jag är rätt van vid att vänta.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag vill se broder daniel forever- filmen! men ingen vill se den med mig heller :/

2009-08-16 @ 12:59:48
URL: http://heltutansorg.blogg.se/
Postat av: fia

det är väl mysigt att få gå med mamma!va glad att mamma vill ha dej me!

2009-08-16 @ 15:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0