Fredag

Började skolan 8.30 och pga mycket folk tog det 50 min för mig att komma till skolan. Som tur är tog jag bussen som gick en timme innan skolan skulle börja.

Fysiklektion fram till 9.20 (Vi i min grupp var lite sega efter sommaren och fattade inte så mycket utav uppgifterna, hehe...) och sen hade vi ingen mer lektion! Dock så skulle vi hämta ut böcker vid 10 så vi var tvugna att vara kvar på skolan ett tag. Vi tjejer satte oss i en ring utanför skolan och pratade om kvällen och skickade runt alla mobiler så vi kunde lägga in våra nummer i allas mobiler. Måste sett rätt sjukt ut, ca 15 tjejer sitter i en ring och alla är helt inne i mobilen de har i handen.

Efter bokuthämtningen drog vi (de flesta av tjejerna i klassen) till stan, köpte mat på lite olika ställen (hemköp, cupido, mcdonalds m.m.) och så satte vi oss på bryggan och åt och hade det trevligt. Sen gick vi runt på stan och en efter en stack alla hem.
När alla hade stuckit satte jag mig på en bänk på centralen och halvsov (var sjukt trött!) i väntan på att Sofia skulle komma.

Vid 2 kom Sofia och hennes kompisar från Raw Diamond. Gick runt med dem på stan och efter ett tag hamnade vi i stadsparken.
Såg de två första banden på Rock Off och sen skulle sofia hem och jag ville ha mat.

Vid 20.00 försökte jag leta upp Katedralskolan och Wasaparken och efter en lång omväg kom jag tillslut fram. Elza, Julia och några vänner till dem kom dit samtidigt som mig och sen efter det kom det bara mer och mer folk (sen var det flera som gick hem rätt snabbt, lite tråkigt). Både från klassen och sånna som inte går i min klass. Bra kväll med lite vitt vin, vattenpipa och trevligt folk.


1. Lisa(?), Karin och Cecilia
2. Julia och Lisa(?)
3. Elza och Fanny
4. Julia, Fanny och igelkotten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0