Galen helg

Nu har Sofia åkt hem, hon har varit här hela helgen. Eller ja, lördag - måndag men är det sommmarlov får man flytta helgen lite tycker jag.

Liten sammanfattning av de här dagarna:

Lördag:
Sofia
och Fille kom till Uppsala. Vi gick runt på stan, Sofia handlade lite saker på rean medans jag och Fille hjälpte till att tycka om sakerna var snygga eller inte ;) Vi delade en pizza innan Fille åkte hem med.
Jag och Sofia köpte godis, åkte hem till mig och åt det samtidigt som vi såg på smala sussie. Haha, den filmen är så dålig att den blir bra!
Vid 8 var det fortfarande bara vi som var hemma och vi bestämmde oss för att gå en promenad. Det slutade med att vi hamnade i stan...
Några skumma afrikaner försökte ragga på oss och göra så vi följde med oss hem till dem men de misslyckades helt. De var lite läskiga. Sen så träffade vi några andra afrikaner som vi var med i över en timme (varför säger jag inte för det är hemligt). Efter ca en timme med dom kom Matilda och Andrea till stan med. När afrikanernas kompis hade fixat den där hemliga saken gick vi med dom till statsparken. Där förökte jag mig på en riktigt dålig ursäkt så vi kom ifrån dom, haha de gick inte alls på den men vi kom därifrån iaf.
Vi hann inte komma så långt innan vi hittade några sköna killar som vi var med resten av kvällen.
Riktigt kul kväll - från att bara gå ut och ta en promenad (utan pengar! så smarta var vi) till att ta sista nattbussen hem halv tre.



Söndag:
Seg dag, åkte till stan vid halv fyra och kom på att affärerna stängde fyra. Vi är ju otroligt smarta. Blev macka på Subway efter affärerna stängt och så satt vi lite vid ån. När vi satt där vid ån kom en av de där snälla afrikanerna och var skitsur, han hade sett oss med de där andra killarna, haha. Vi gav honom pengar iallafall och då gick han. Men det var skitläskigt! Han var verkligen sur och då vet man ju aldrig vad som kan hända. Sen åkte vi hem till mig, satt vid datorn, åt jordgubbar på balkongen, såg på film och så. Slappdag helt enkelt.

Måndag:
Sov länge. Satt vid datorn, kom på att det bara var 15 min tills Sofias buss skulle gå så vi packade ihop alla hennes saker lite snabbt och stack iväg. När hon åkt gick jag runt lite på stan och sen åkte jag hem på samma bussbiljett som jag åkt till stan på. Ingen lust att gå på stan oduschad och osminkad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0