Hittade ett gammalt fotoalbum

... igår kväll / inatt.
Så här kommer lite bilder på en liten Malin.


1. Grekland -94. Första utlandssemestern.
Jag lägger bara ut den här bilden för att jag diggar mina solglasögon, annars så är bilden rätt ful.


2. Pappa var högvakt på slottet och jag var och hälsade på. Det är nog inte alla som busat runt i sofforna på slottet när de var små.
3. Utomlands för 3e-4e(?) gången. Knappt två år och DRICKER ÖL! WTF?


4. 950718 - antagligen datumet då jag var uppe på hästryggen för första gången.


5. 3 år och redan andra gången i mitt liv jag hade gipsad arm. Jag var inte så försiktig av mig när jag var liten...

Kommentarer
Postat av: Mysan

Sv: Hehe okej, bra att det slutade bra ;)

2009-08-10 @ 12:53:45
URL: http://vivalamy.blogg.se/
Postat av: ammanda

Nu är finalisterna till veckans blogg uppe! Kika in och se om du blev en av dom! =D

Om inte, lycka till nästa gång =)

kraam

2009-08-10 @ 17:59:44
URL: http://amandabjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0