Läskigt rum

Sen jag kom hem från Linköping har jag haft svårt att sova i mitt rum här hemma hos pappa.
Kan bero på en del saker som hände i Linköping och det att jag nu bara sovit 3 nätter här (eftersom jag varit på ridläger, på gotland och hos mamma).
Inatt hade jag riktigt svårt att sova och inte lättare blev det av att jag hade den här låten som går typ "can't live, if living is without you" på hjärnan. Jag menar, jag var ju helt själv där i mitt läskiga rum.

Allt slutade med att jag startade iPoden och lyssnade på Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg hela natten istället. Då kände jag mig trygg och kunde somna.




Idag är förresten Markus Krunegård med i allsång på skansen. Det var meningen att jag skulle vara där men allt det där rann ut i sanden, eller vad man nu säger. Får se på tv istället och tänka på att jag kommer få se Moto Boy om en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0