Lugn dag

Idag har jag försökt lägga till folk från klassen som vänner till mig på facebook och bilddagboken. Har väl gått sådär, det är bara alla som jag har i mobilen som jag klarat av att lägga till. De andra kan jag inte efternamnet på än.
Snälla, ge oss en klasslista!

Nyss fastnade jag i min egen bdb förresten. Gick bakåt ända till december. Så sjukt många minnen! Jag förstår mig inte på de som kan radera allt och börja om på nytt. Jag skulle aldrig göra något sånt. Även fast man har kvar bilderna på datorn är det mycket lättare att kolla bdb. Samma med bloggen, skulle aldrig bara kunna radera alla inlägg.
Skulle kanske kunna skapa en ny bdb eller blogg och göra den gamla lösenordsskyddad men aldrig bara radera allt.

Idag vaknade jag kvart i 9 förresten. KVART I NIO! På en lördag! Sjukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0