Skolan äger mig

Kom som sagt hem sjukt sent idag.
Halv fem (eller egentligen så var det lite tidigare) slutade jag idag. 
När jag kom hem var jag tvungen att räkna ett par sidor i matteboken. 

Nu har skolan satt igång på allvar och jag har (iallafall på måndagar och tisdagar) i stort sett ingen fritid förutom ett par timmar innan jag måste gå och sova för att orka upp och iväg till skoaln nästa dag.

Egentligen ska jag inte klaga. Jag har själv valt den här linjen och det är faktiskt roligt att vara i skolan nu.
Vissa stunder iallafall.

Nej nu ska jag packa upp mina saker, kom hem hit till mamma för en timme sen så jag borde nog packa upp allt nu.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0