Snart börjar skolan igen...

Hej!
Idag drog jag på mig jeans för första gången på länge. Har ju nästan bara haft shorts, mjukisar eller leggings nu på sommaren och usch va stelt det är att ha jeans nu. Men jag vet ju att när skolan börjar kommer jag i stort sett bara använda jeans så det är väl lika bra att vänja sig igen nu.

Nu är det inte alls långt tills skolan börjar. Jag vill inte!
Ny skola, ny klass ...
Man har ju börjat tveka på om man valt rätt nu också. Har under den här sommaren flera gånger hört att skolan jag ska gå på är dålig. Aja, jag får hoppas att skolan är bra ändå och att det finns mycket trevligt folk där.

Tisdag 10.00 är det upprop.
Jag tror att det är i matsalen men den har jag ingen aning om vart den ligger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0