Snart drar jag

Snaaart ska jag sticka iväg till stockholm.
Regnade nyss, hoppas verkligen att det försvinner för jag kom på att alla mina tröjor med huvor är hos pappa. Lyckat.

Jag ska åka dit själv och träffa folk sen när jag är där. Detta betyder att jag säkert kommer gå vilse i Stockholm.

Sen när jag ska hem kommer jag säkert vara tvungen att gå igenom stockholm själv på natten. Hoppas verkligen att folk följer med mig till t-centralen.
Det är en sak att virra omkring i stockholm på dagen men att göra det på natten? Nej tack säger jag bara.


Jag frågade J igår när hon tyckte jag skulle komma dit. 4 om jag ville se stesto songs (som jag bara hört namnet på innan, aldrig hört musiken) men annars kunde jag komma vid typ 6. Jag har bestämmt mig nu för attt komma dit klockan 5. Haha, hoppas att jag lyckas hitta J och de andra, de kommer säkert stå och se på någon konsert när jag kommer.

Nu ska jag kolla upp busstider och hoppas på att solen kommer fram så vi slipper regnet.


Det är den här mannen, Moto Boy,  som uppträder i stockholm ikväll :)
Copyright på bilden, tagen av mig tiiiidigt på morgonen 23 feb 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0