stan en liten sväng

Hej!

För någon timme sen drog jag till stan för att träffa Sofia och Fille och lämna ett rouge till Sofia som hon glömde här.
Det var inte hennes rouge men hon kom på att det kanske var Elins rouge så Fille fick ta det. Fattar inte riktigt hur det kunde hamna hos mig men på nåt sätt hamnade det där. Det var iallafall varken mitt eller mammas.

Sofia och Fille var i Uppsala för att Sofia skulle möta Andreas som ska bo hos henne i några dagar och Fille skulle bli hämtad av Sebastian (?) som hon skulle hem till. Haha, båda var rätt så nervösa och glada. Så sött när killarna kom också.

Tog inte lång tid innan jag blev lämnad ensam som ni kanske förstår. Gick runt på stan ett litet tag och nu är jag hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0