Torsdag

Började skolan vid nio. Första halvtimmen gjorde vi i stort sett inget men sen var vi i smågrupper med tvåorna och fick några saker som vi skulle bygga en "ägglandare" av. Lite tråkigt då alla äggen höll när vi skulle testa dem. min grupp byggde en rätt tråkig sak också så vi fick inte pris för snyggast heller.
Efter det hade vi lunch i 2½ timme. Åt mat, letade upp ån, snackade med lite folk (nej, jag pratade med mycket folk förresten. Nu när man börjar gymnasiet så träffar man sjukt mycket folk. Inte bara de i klassen utan vänner till de i klassen med).
Det var förresten sjukt varmt den här dagen! Svarta jeans och converse är inte alltid så bra...
Vid ett var det "Lundellskafestivalen". Var där i ca en halvtimme och åt lite godis.

När vi skulle hem gick jag och Alice till busshållplatsen före skolans busshållplats. Det var rätt bra gjort för när vi klev på bussen var den helt tom. När bussen kom till skolas hållplats blev den proppfull, hela mittgånen var full med folk. Det var verkligen hur varmt som helst! Som tur är så blev det lite mer lagom folk i bussen efter centralstationen men det var fortfarande varmt. De borde verkligen skaffa bättre luftkonditionering på bussarna!

När jag kom hem gjorde jag inget vettigt alls. Datorn funkade inte aå jag kunde inte sätta mig vid den heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0