stan

Idag har jag varit på stan.
Var så länge sen jag åkte dit från Storvreta att jag glömt bort att de här bussarna har fönster som går att öppna och dessutom var det knappt nåt folk på bussen så det avr inte alls jobbigt att åka.
Det var förresten väldigt tomt på stan idag.
Detta beror nog både på det fina vädret och reggaefestivalen.

Två linnen köpte jag, kanske visar här på bloggen hur de ser ut sen. Var egentligen inte så speciella, ett vanligt vitt långt linne och sen ett grått linne med tryck på.

Tänkte leta upp en bild på det gråa linnet på internet men det fanns inte på H&Ms hemsida. Inte vad jag kunde hitta iallafall.

Och jag känenr att det här blev ett väldigt ointressant inlägg. Precis som resten av min blogg. Men ja, så kan det gå ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0