Yesterday

Hej!
Det blev en bra kväll igår trots allt.
Finns ju vissa stora misstag som vi gjorde men man lär sig av sina misstag och ser till att de inte händer igen :)

Först var vi som sagt (?) på sleazenight (eller vad det nu hette) på Grand. Sofias kompisar Raw Diamond skulle spela och vi var kvar där och såg alla band. De första (Raw Diamond) och de sista (44 caliber?) var rätt bra faktiskt även om det i vanliga fall inte alls är sån musik som jag lyssnar på.

När vi skulle därifrån så gick vi till max för att gå på toa och sen åka hem. Tror ni inte att jag känner både den som stod före mig i kön och den som stod efter? Och den som var inne på toan när jag kom hade vi träffat tidigare samma dag. Uppsala är så litet!
När vi gick från max så träffade först sofia några kompisar på stora torget och sen när vi pratade med dem såg vi Tony, Jakob och några andra så vi gick dit. Hängde sedan med dem resten av kvällen.

Just nu sover fortfarande Sofia, jag kan förstå det då hon fick en hel del att tänka på igår. Men jag ska nog väcka henne snart, hon skulle visst ta 12-bussen hem.

Kommentarer
Postat av: nathalie

Hejhej, tänkte bara tala om för dig att jag äntligen börjat sälja mina egendesignade smycken genom min blogg. Kika gärna in, jag gör smycken i bland annat tvinnad läder, mocka och i lera. Jag kan även knyta makramé :) mina smycken i lera med berlocker så som söta cupcakes, munkar m.m

2009-08-29 @ 20:32:41
URL: http://sweetdesigns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0