14 december

Blev klar med vetenskapsprojektet innan skolan var slut idag. Fan va gött, nu ska jag bara slappa resten av lektionerna vi håller på med det där och det är minst en lektion varje dag.

Efter skolan tvingade Marcus mig att gå med honom en liten sväng på stan så det gjorde jag, var även tvungen att kolla om jag fått de där pengarna pappa skulle lägga in på kortet igår så.

Bussen hem sen träffade jag Louise. Andra gången på kort tid jag träffade henne nu. Sjukt hur mycket prat vi har att ta igen egentligen, har bara träffat varandra på bussen ett par gånger sen vi slutade nian annars har vi knappt haft någon kontakt alls. Och vi gjorde typ allt i skolan tillsammans på högstadiet? Sjukt.
Slänger in en liten bild på mig och Lollo här under:

Melodifestvalen 8 juni 2009 , Vi var sämst men det var sjukt kul :)

Förhoppningsvis så skickar hon även bilderna vi tog hemma hos henne innan balen snart också, har påmint henne om det varje gång jag träffat henne men hon glömmer hela tiden :o Men jag ska inte klandra henne heller, hon går på rosendal nu och ni ska bara veta hur många prov och inlämningar hon har nu, jag ska aldrig mer klaga på mycket skolarbete.

Nej, nu ska jag packa alla saker och åka hem till mamma. Ska stanna där fram till julafton. Den enda bra saken med att jag inte köpt några julklappar än är att jag slipper släpa med dem från pappa till mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0