14.25

Idag gick brandlarmet igång igen. Andra gången det här veckan. Alltid innan historian.
Aja, den här gången satt jag på b-torget när det började låta så alla gick och hämtade sina jackor i skåpet och så stod lärarna och skrek på oss att vi skulle ut,
Skulle vara kul om det faktiskt började brinna någon gång och alla skulle sega sig ut. Men vem orkar skynda sig ut flera gånger i månaden?

Nu är det historia. Vi ser på nån film som hakade upp sig nu och jag försöker skriva så tyst som möjligt.

I slutet av den här lektionen får vi tillbaka provet vi gjorde för en vecka sen. Är helt säker på att jag fick IG men hisoria är ju sjukt tråkigt.

Nu säger läraren här att om man hittar i Uppsaa så hittar man i Oslo. Fan va bra, då behöver jag inte skaffa karta om jag åker dit nån gång.

Snart är den här skolveckan slut och imorgon ska jag åka till Stockholm och träffa Kristin som är där över helgen.

Nej men nu kanske jag ska kolla lite på filmen och försöka lära mig något.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0