16 december 2009

Hej!

Vad har hänt idag då?
Skola som vanligt bara, som ni kanske såg längre ner gästbloggade Marcus idag. Gå inte in på den där länkade sidan förresten, massa äckliga bilder.

Engelskan idag var rolig, värsta debatten där man fick olika roller. Sen så var ju jag publik och lyckades aldrig säga mina frågor då alla skrek olika saker hela tiden men det var kul ändå att lyssna på alla andra. Roligast var att alla var verkligen emot Johan och han försökte hålla kvar vid att man skulle ta bort alla julklappar när han egentligen älskar julklappar. Saft och pepparkakor fick vi också eftersom det var sista engelskalektionen år 2009.

Efter skolan stack jag hem och slog in julklapparna jag köpte igår (kunde ju inte slå in julklapparna till mamma när hon var hemma). Att se inslagna julklappar och att det är snö ute nu ger faktiskt lite julkänsla men jag kan fortfarande inte fatta att det bara är en vecka till julafton.

Blev lämnad ensam efter maten så jag har pratat i telefon i 45 min (den jag pratade meds mobilen dog) och nu har jag ingenting att göra. Om en halvtimme börjar Bonde Söker Fru. Även fast man redan vet vilken kille Thilde kommer välja måste man ju ändå se på det.


Haha, paparazzibild på mig när jag äter fil i skolan :o
Oktober 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0