18.21 Fredag

Om ni hunnit läsa min blogg tidigare idag kanske ni märker att hela dagen har varit dålig.
Missade helt att jag hade sovmorgon och vaknade 3½timme för tidigt. Fick nästan ingen sömn heller eftersom jag satt uppe och pluggade hela natten.
En stor del av min dag har spenderats på bussen. Om man räknar med väntan på busshållplaterna och så är det över 3 timmar jag åkte buss idag. Säkert närmare 4 timmar. Sjukt!

När jag kom tillbaka till skolan hade jag spanska och sen historiaprov.
Historia är bland det tråkigaste som finns. Jag har inte lyssnat alls på lektionerna då jag har suttit och lekt med datorn istället. Hade inte gjort några instuderingsfrågor heller... Jag pluggade in allt inatt men det hade jag såklart glömt till provet.

Nu har mamma precis stuckit iväg och ska vara borta hela kvällen. Jag hade räknat med att vara ensam hemma men nej, då ska ju såklart brorsan vara hemma hela kvällen han med.

Och jag får fortfarande inte smsa.




Fan vad jag klagar på allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0