29 december 2009

Dagen:

Vakna 12.30
Gå upp från sängen 13.00 (fattar inte hur man kan gå upp ur sängen direkt när man vaknar när man är ledig och inte ska göra något tidigt på dagen)
Åt lunch
Såg på Håkan Hellström live på Peace & Love DVDn (Fan av bra den var! Lätt min bästa DVD)
Satte mig vid datorn för ca en timme sen


Min dag har alltså gått ut på att se på Håkan Hellström DVDn. Kunde inte se den igår när jag kom hem eftersom jag ville se den i vardagsrummet med surroundljud och stor tvskärm och pappa hade tvn hela kvällen igår.



Idag är första dagen det här jullovet som jag inte har planerat att göra något med någon annan. Skönt att ha nån dag då man inte gör något. Fast det är såklart kul att träffa folk. Imorgon blir det stan igen och träffa Sofia. Länge sen jag gjorde det nu så det blir kul. Iochförsig är det kul att träffa Sofia ofta också men ni fattar vad jag menar.
Förhoppningsvis får jag tillbaka min mobilsladd med, mina föräldrar lär bli glada då jag inte behöver låna deras hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0