3 december

Efter skolan satte jag mig i UKK för att plugga lite och vänta på att Linnea skulle sluta. Efter bara 10 minuter ringer hon och säger att jag ska komma till Åhléns och det gör jag.
Sjukt kul att träffa Linnea igen, kommer knappt ihåg när vi sågs sist. 
Vi gick iallafall runt hela stan och störde folk med vårat prat, haha. 

Linnea skulle köpa julklappar och jag skulle köpa jeans. Allt slutade med att båda köpte likadana skor (billigare om båda köpte) och likadana jeans (fast olika färger). Linnea köpte även julklappar till sina föräldrar.


Nu siter jag här med nya jeansen och skorna på mig. Skulle visa mamma vad jag köpt och det är ju alltid bra att vänja fötterna vid klackar eftersom jag inte brukar gå i det så ofta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0