Avslutningen

Borde kanske skriva nåt om avslutningen som var idag.

Bästa avslutningen jag någonsin haft tror jag.

Skrapan Big Band (alla musikklasserna tillsammans) uppträdde. De hade en hyllningskonsert för Michael Jackson i ukk förra veckan så nu spelade de up flera låtar som de spelade då. De var riktigt bra faktiskt, så bra att man ångrar lite att man inte såg dem i ukk. Sen så blir det ju alltid lite roligare att se när man känner flera som är med. Riktigt satsigt var det iallafall, klädbyten mellan nästan alla låtar och bra koregrafi och allt.

Förrutom den här Michael Jackson-saken så höll rektorn ett superkort tal och så var alla tvugna att sjunga Gläns Över Sjö Och Strand. Var även nån gubbe som spelade O Helga Natt på trumpet.

Allt slutade efter ca 50 min så jag har haft lov sen 11.20 i morse!


Åkte som sagt till Linnea efter avslutningen. Eftersom det är så kallt ute struntade vi att åka pulka och stannade inne istället. Alltid kul att vara med Linnea, har inte skrattat så här mycket på länge.



hahaha, sommaren 2008 <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var min och Fias mattelärare som spelade trumpet. Jag tyckte att det var bra :)

2009-12-22 @ 23:38:56
Postat av: linnea

hahaha vi är bäst :D:D<3

2009-12-23 @ 09:34:43
URL: http://laow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0