Draft: Dec. 19, 2009

Oj, började skriva på ett inlägg i morsen men så kom mamma oh ville kolla sina mail (hon orkade inte starta vanliga datorn) och sen glömde jag publicera inlägget. Det här hade jag skrivit:

Igår satt jag i soffan med datorn hela kvällen. Så skönt att inte nån kan komma och ta datorn från mig helt plötsligt.
Eller jag satt inte helt osocial med datorn hela kvällen. Vid nio(!) sa mamma att hon var trött och jag tyckte att det var aldeles  för tidigt för att sova så vi startade musiken och dansade lite här hemma mamma och jag.

Och där tar allt det jag skrev imorse slut. Kan berätta att jag gick och la mig vid halv tre inatt.
vaknade vid 11 imorse och efter en halvtimme liggandes i sängen utan att göra nåt fick jag reda på att de visade 24 min av Håkan Hellströms spelning på aftonbladets hemsida. Startade datorn direkt när jag fick reda på det.

Efter några timmar hemma utan att göra nåt vettigt skulle mamma till IKEA med några av sina kompisar och hon ville att jag skulle följa med. Jag hade inte varit på nya (öppnades i våras nångång när jag hoppade på kryckor) IKEA någon gång innan och hade ingen bra ursäkt för att inte följa med så jag följde med dit.

När jag kom hem blev det julklappsinslagning och mat. Oscar åkte till Storvreta idag så det var bara jag och mamma hemma. Spelade lite spel efter maten med och jag lyckades slå nytt rekord (orkar inte förklara hela spelet, ni får komma hit och spela det).

Nu ser vi på robinson. Eller ser och ser, jag kollar väl mest in i datorskärmen. Känns som om jag håller på att bli förkyld, kul såhär lagom till jul. Men jag blir väl bättre, har bara lite ont i halsen.

Oj, nu blev det ett långt inlägg med många stycken.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0