Hästpojken och Daniel Gilbert @ Bengans

Stockholm idag då som sagt.
Kom dit vid ett, tog bussen till Lovisa och mötte henne och hunden vid busshållplatsen.
Gick hem till Lovisa och där sminkade vi oss, sminkinsperation från Henrik Berggren.

Jag kan verkligen aldrig bli bra på bild.  Kolla de här bilderna bara, första så blundar jag för blixten och andra gömmer jag mig(?) bakom Lovisa. Lyckat. Lovisa blev iallafall hur fin som helst.

Sen drog vi ner på stan, köpte läsk på hemköp, kollade snabbt lite i några affärer och sen drog vi till Bengans där Hästpojken och Daniel Gilbert skulle spela. Efter bara ca 5 minuter inne på bengans drog vi av stjärnorna, kändes bara töntigt att gå omkring med dem på kinderna.

Efter ca en halvtimme började Hästpojken spela. De spelade bara två låtar. En av låtarna var Gitarrer & bas, trummor & hat , jag gillar den.
Direkt efter Hästpojken slutat klev Daniel Gilbert upp på scenen. Han spelade 3 låtar och sen var det slut. Blev lite besviken då han inte spelade Maelstrom.


Hästpojken


Daniel Gilbert

Allt tog slut 16.30, det var då Daniel Gilbert skulle börjat spela egentligen. En halvtimme långt var allt alltså.

Som vanligt hamnade vi tillslut på McDonalds där vi åt glass och pommes. Börjar nästan bli lite av en tradition det där; liten pommes och glass med chokladtopping.
Några fula killar satte sig brevid oss och ville fixa våra nummer för att sen kunna ge till en annan kompis. De skulle även lägga sig i min och Lovisas konversation, sjukt störande. När vi kommit därifrån kom vi på att vi skulle gett nummret till dissarlinjen. Fan, lätt att vara efterklok.

Finns en massa andra roliga småhändelser från dagen också men inlägget skulle bli aldelles för långt om jag skrev alla så jag slutar nu.

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du är så söt!

Världsbäst, Lovisa & Malin ;) Älskar dig! <3

2009-12-30 @ 14:36:52
URL: http://tutelut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0