Tack


2009 var ett år jag aldrig kommer glömma. Gråt, förändring och skada är tre ord som snabbt dyker upp i huvudet när jag tänker på året. Tänker även på resor, skratt, fester och riktiga vänner.

2009 har prövat både mig och folk i min omgivning. Jag har fått se vilka som är mina riktiga vänner och vilka som bara finns där när allt går bra. Därför hade jag tänkt tacka lite folk:

Lovisa Hedman och Linnea Sörensen: Tack för att ni är de bästa vännerna som finns <3

9e: Tack för 3 fina år tillsammans. Sista tiden tillsammans var bland de bästa i mitt liv. Melodifestivalen, balen, avslutningen, hemmafesterna sista dagarna - saker jag aldrig kommer glömma. Återträff snart?

Felicia Haldén: Tack för att du alltid förstår. Dumt bara att du bor så långt bort.

Kristin Aronsson och Ina Schultzén: Tack för att ni är sånna superbra vänner, Linköpingresan och Säffleresan hade  inte varit någonting utan er.

Tony Lek: Tack för alla sms på nätterna och alla roliga fyllesamtal.

Louise Möllerström: Tack för allt. Högstadiet hade inte blivit lika bra utan dig. Om det inte var för dig hade jag inte klarat av att äta i skolan när jag hoppade på kryckor (kommer för alltid stå i skuld för det. Hur fan ska man väga upp mathämtning i 2 månader?). Synd bara att vi tappat kontakten helt nu när vi inte går i samma klass längre. Att gå från varje dag till ingenting är sjukt.

Marcus Orstadius: Tack för att du gjort skolan lite roligare. Kommer inte bli samma sak att vara i skolan nu när du byter klass.

Och tack Linn, Ellie, Sofia och alla andra som förtjänar ett tack.
Tack för 2009. Bara 23 timmar till 2010 nu.
2010 blir bäst. Vi ska göra det bäst.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Tack själv du <3

2009-12-31 @ 10:44:30
URL: http://lilljesus.blogg.se/
Postat av: Felicia :)

<3

2009-12-31 @ 11:36:18
URL: http://liiica.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Tack för att du finns <3

2010-01-02 @ 22:08:20
URL: http://tutelut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0