en vecka innan julafton

Skön skoldag bara vetenskapsprojektet och matteprov sen slut!
Tänkte dra till Gränby Centrum men kom på att jag inte vet varifrån den bussen går så jag drog hem istället. Mamma kom hem på lunchen samtidgt som jag kom hem så jag har redan sagt åt henne at vi ska åka dit ikväll. Då blir det bil och jag slipper alla bussar.

En vecka till julafton nu.

Imorgon får vi börja ta hem våra skoldatorer!
Alltså jag får ha min laptop hemma över lovet. Och idag började de dela ut skrapanryggsäckar som vi ska ha datorerna i. Jag ska nog hämta ut min väska imorgon och så har jag datorn hemma över helgen med.
Fan va skönt, då kan jag sitta uppe hela nätterna med datorn om jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0