:<<<<

HEJ :D :D :D:D:D:D:D:D:D:D:D

 

eran favorit Marcus är här och gästbloggar igen fjortisjävlar <_<

malin har så snygga skor, trasiga är dom också (Y) hon trampar på mn mobil som nu vibrerar i mitt skrev o.o
lalala... [email protected] hejhej. inte lika roligt inlägg den här gången, inte så lätt att skriva när man sitter själv med j'vla malin malmberg i en trappa och fryser arslet av sig :s malin är grön och fett skön. byxorna blå, kan det vara så? Hennes miniräknare är i alla fall på. och blå. hejochhå. aik. :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O det står kent på en sida i hennes mattebok :O:O:O:O:O:O OHYEAH :D (det är inte jag som skrivit det).

http://www.bestgore.com


det är en fett nice sida. när ni går in kommer det upp en bild på en hund, bläddra bara ner och klicka på "enter best gore" och njuut.

skriv att vi ska ha matte. du ska inte skriva skriv att. tönt. nej förlåt jag är.

kentkentkentkentkentkentkentkentkentkentkent.

i must be emo.

jag är livrädd för att leva, och jag är dödsrädd för att dö, men älslking va ska alla en gång dö. ja vi ska alla en gång dö.

 

pusshej :>>>>>>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0