estocolmo

Gick upp tidigt (9.00) idag och åkte till stockholm.
Där träffade jag Kristin!
Vi gick runt och kollade en massa i affärer. Skulle köpa julklappar men det slutade bara med saker till mig själv, ännu en gång...
Klänning, skärp och foundation, saker som verkligen behövdes!
Kristin köpte inte heller någon julklapp. Eller hon gjorde det men sen bestämde hon sig för att hon skulle ha den där saken själv. Aja, hon köpte iallafall lite fler saker än mig tror jag.

Och nu ska jag avslöja en stor sak som Kristin den lilla skiten inte berättat tidigare. Hon har en pojkvän nu! Varför har hon inte berättat det på sms eller msn eller nåt? Det står inte på hennes blogg heller. Men nu skriver jag det här så nu vet alla om det :)

Vi är väldigt bra på att hitta i Stockholm måste jag säga. Gick runt väldigt mycket för att hitta en McDonalds och när jag kom på vart en låg och vi gick dit så var det helt proppfullt. Sen gick vi runt halva stan kändes det som och hittade till slut ett McDonalds som jag aldrig varit på. Även det proppfullt men vi hittade två lediga platser till slut.

Efter några timmar i Stockholm skulle jag hem och vi stod på centralen och kollade efter pendeltågen, jag hade ingen aning om varifrån de går. Helt plötsligt såg jag Ellan och en kompis till henne så jag åkte SJ-tåg med dem istället vilket gjorde att jag fick skjuts med bil från Uppsala till Storvreta sen också.


Kristiiiiiiin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0