Har precis lyckats ansluta internet till skoldatorn

Film på både fysiken och spanskan idag. På historian var det vetenskapsprojektet = vi körde igenom allt en gång och sen stack vi från skolan.

Fick även tillbaka både fysikprovet och matteprovet på fysiken. MVG på matten, ett halvt fel för att jag glömde skriva kr i ett svar och så hade jag missat en ¤ (en MVG-sol). Riktigt nöjd med det resultatet alltså. Fysikprovet gick sämre. En poäng under VG, lite surt. Får se till att jobba lite på nästa kapitel för den här metoden att inte plugga nåt och sen lära sig allt dagarna innan provvet funkade visst inte.

Efter skolan drog jag till gränby cetrum. Fixade julklapp till brorsan och en tröja till mig själv.
Kom hem för en liten stund sen och nu sitter jag här i vardagsrummet med skoldatorn och äter godis.

Att jag har skoldatorn hemma och kan se på tv samtidigt som jag sitter vid datorn firar vi med en liten cambild:

Billigt godis men det funkar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0