Hej

Sitter här och stör mig lite halvt på att det bara finns två hästpojkenlåtar på spotify...

Datorn är tillbaka nu iallafall. Allt är supersized och det är skitstörande. Måste zooma ut lite på varje sida jag går in på men då blir texten konstig. Kanske borde kolla inställningarna på datorn?

Aja, all min musik på datorn är borta och jag vet inte hur jag ska göra för att få in ny musik på iPoden nu. Försvinner allt från iPoden om jag synkroniserar den med datorn?
Tror att jag ska exprimentera med det där hemma hos mamma istället för jag har iallafall musik på den datorn, dock inte all musik som jag har i iPoden men iallafall nåt.

Nej men nu ska jag äta lite mer pepparkaksdeg. Gjorde det innan (lunch!) men började må illa efter ett tag men nu har det gått över så då är det bara att äta igen.

Kommentarer
Postat av: Aino

Låter som om du borde ändra upplösningen på datorn? :P

2009-12-10 @ 16:49:51
URL: http://pickingthepieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0