Hemma igen

Åkte hem igen så nu sitter jag här.
Skitmorgon.
Fast en sak som gjorde den här dagen lite bättre var att världens bästa busschaufför körde bussen jag åkte med hem. Dessutom klev Adrian, en kille vars familj jag känt i hela mitt liv, på bussen så jag fick dubbla hej och dubbla hejdå. Sånt gillas, nu ska jag gå med i facebookgruppen om den här glada och snälla busschaffisen.

Har även lite plugg att göra, satt och pluggade på historian från att Glee slutade 22 till 02 igår kväll, ändå orkade jag inte plugga ordentligt på alla sidor. Jag är sjukt dålig på att plugga inför prov, varför skjuter jag upp allt till kvällen innan? Har även spanskaläxa som jag glömde i skolan igår och sen är det alltid bra att läsa boken jag läser på engelskan och spela lite på keyboarden inför luciarocken.

Det där med keyboarden är ju i och för sig inte bara för Luciarocken. Det är kul att spela och jag är rätt dålig så jag behöver öva.

Förresten så har jag ett band, har aldrig nämnt det här i bloggen tror jag. Men iallafall, jag och Tony har ett popband som heter Antidepp! Coolt va? Sen har jag inte riktigt koll på om vi har några andra bandmedlemmar eller inte, hörde i ett fyllesamtal en gång att Egil är med i bandet också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0