I stort sett alla som sett mig idag har sett mig minst en gång med mobilen vid örat

Vem kom på idén att Tele2 bara ska uppdatera saldot en gång om dagen?
Imorse på väg till skolan svarade jag på ett sms jag fick. Bara för att märka om saldot hade ändrats nåt när jag ringer dit.
Men nej, samma som de senaste dagarna.
Idag har jag ringt saldokontroll minst 20 ggr. Skulle inte förvåna mig om jag ringt dit 30 ggr.
Men varje gång jag ringer dit får jag samma svar; 730 kronor och 65 öre.
Det borde nollställts idag men jag är inte helt säker.
Jag får inte smsa eller ringa förrän allt är nollställt.

Att uppdatara alla saldon en gång om dagen är den sämsta idén någonsin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0