Julavslutning imorgon

självdiciplin
självdiciplin
självdiciplin
självdiciplin

Det är något jag har väldigt dåligt av. Satte mig vid datorn för att skriva en labrapport som ska in innan jul. Julavslutning imorgon vilket betyder att den måste skickas in senast då!
Fan.
Jag har knappt skrivit nåt. Vi gjorde "labben" för flera månader sen. Jag är inte ens helt säker på om jag har alla värden sparade.

En i klassen sa idag att hon satt med den där labbrapporten 6 timmar i helgen. Hejdå sömn säger jag bara.

Och varför sitter jag här och skriver på bloggen när jag ska skriva på min labrapport?
Jag kan inte ens skriva labrapporter.

Nej nu ska jag göra nåt annat. Kolla facebook. Inte labbrapport. Det är tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0