Jullov om 2 timmar!

Om en timme är det julavslutning i Pingstkyrkan och sen är det LOV!
Efter avslutningen sticker jag hem till Linnea och åker pulka. Vi kommer tröttna på pulkan efter typ 3 åk så då går vi in och bakar lussekatter eller kladdkaka eller nåt. Bra att vi har planerat att vi kommer tröttna efter bara några få åk känner jag.

Jag kan dessutom knappt prata idag, är sjukt hes. Linnea lär ju skratta när hon hör mig prata. Och så ska Linneas farmor vara där och hon är dansk så jag kommer itne fatta vad hon säger när hon pratar med mig.

Känner att det här kommer bli en bra dag fast jag kommer skämma ut mig på 100 olika sätt. Den här dagen är helt enkelt upplagd för att jag ska skämma ut mig. Jag lär ju åka på ett barn i pulkabacken med.

Nej men nu ska jag sluta babbla och dra på mig jeans istället för mjukisar. Snart dags att åka in till stan.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0