Kallt

Känns som -17°C
Man blir ju inte direkt sugen på att gå ut till bussen när man ser det här.

Ska förresten gå till skrapan för första gången utan väska idag. Ska ta hem datorn idag och hämtar då ut den nya skrapanryggsäcken och sen efter skolan ska jag antingen till stan eller gränby centrum och då kan jag ju inte gå runt med två stora väskor. Jag har alltså proppat ner alla saker som ska med till skolan idag i mina jackfickor (miniräknare, penna, sudd, plånbok..).

Nej men nu måste jag nog ta på mig jacka och skor och springa iväg till bussen.

Puss


Kommentarer
Postat av: Ellie

Svar: Jag undrar också det, ändå är du den jag har mest kontakt med av de jag nämnde. Och fruktansvärt mycket kontakt har vi ju inte..



Och haha, jag kommer ihåg när det stod att det kändes lika varmt som det var när jag var i Uppsala senast xD

2009-12-18 @ 10:57:34
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0