Kanske sista blogginlägget 2009?

Nyårsafton idag. Inatt blir det nytt år. 2010, början på ett nytt decenium.

Om ett par timmar kommer Linnea hit. Hon ville tydligen duscha här vilket betyder att jag inte behöver vara färdigfixad när hon kommer. Bra, då slipper jag stressa.
Ska laga mat idag med. Får se hur det går, kommer säkert glömma ugnen på eller nåt sånt, skulle vara så typiskt mig. Men jag kommer iallafall köra med värsta satsarmiddagen, kommer vara stolt över mig själv om jag klarar allt felfritt. Lyssna på det här:

Varmrätt: Lax, ris eller potatis (har inte bestämmt mig än vad jag ska göra), sås och sallad
Efterrätt: Chokladtryffeltårta med grädde och varma hallon

Eh, ja, den där efterrätten hade mamma gjort igår då hon hade gäster här på besök och så blev det nästan en halv tårta över så den får jag och Linnea äta.

Och förrätt är överskattat så den skiter vi i.

Aja, nu är det inte själva maten som är höjdpunkten på den här kvällen även om jag själv är lite stolt över min meny. Efter vi fixat oss och ätit drar vi till en kompis till Linnea och festar lite där. Kanske blir lite häng på stan också men det kommer vara sjukt kallt ute så vi får se. Ska iallafall inte sitta inne i lägenheten själv och ruttna över tolvslaget.

Nej nu ska jag nog duscha innan mamma och Benny (hahaha nån jävla bonde från västkusten, fråga mig inte ens vad det är för killar mamma träffar) kommer tillbaka från affären.

Puss hej och hoppas att alla får en toppenkväll!
GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0