Luciarocken och lite annat

Hej hej!

Nu sitter jag här i skolan igen, lektionen börjar snart men jag känner att jag måste skriva ett snabbt inlägg eftersom datorn hemma hos pappa är på lagning (hårddisken som krashat, alla bilder blev räddade men all musik försvann).

Igår var det som sagt luciarocken. De hade sänkt min keyboard så jag hörde knappt mig sjlv vilket resulterade i att jag spelade lite fel under den största delen av låten. Men alla specialdelar spelade jag rätt på och så mycket fel blev det ändå inte.

Vissa av de andra var bra och vissa var riktigt dåliga. Det var några (eller det var väl mest sångaren) som totalslaktade BD's Shoreline. Hemskt att lyssna på, så gör man bara inte.

På väg till bussen ringde jag saldokontroll och fick höra den inspelade rösten säga: "Detta abonnemang har debiterat 0 kronor..." Fattar ni hur glad jag blev? Det har nollställts! Jag får smsa igen!

Nej men nu har lektionen börjat för 5 min sen.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hörde inte när jag SJÖNG. Skitsvårt.

2009-12-09 @ 13:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0